Profesorica psihologije

“Ako se prema pojedincu odnosiš kao da je ono što treba i što može biti, on će i postati što treba  i što može biti.” Goethe

Gordana Rendulić

profesorica psihologije

Radno iskustvo

  • 2021. – danas, stručna suradnica i nastavnica Psihologije u Humanističkoj gimnaziji u Zagrebu
  • 2002. – 2021. stručna suradnica i nastavnica Psihologije u XV. Gimnaziji u Zagrebu
  • 2016. – 2017. stručna suradnica i nastavnica Psihologije u Privatnoj gimnaziji Marul
  • 1982. – 2002. samostalni poduzetnik

Obrazovanje

  • 1990. diplomirala psihologiju na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu
  • 1984. maturirala u Školi za medicinske sestre Vinogradska u Zagrebu

Stručno usavršavanje

  • 2013.- 2014. završila Trening savjetodavnog razgovora
  • 2012. završila Basic seminar iz NLP/NLPt-a
  • 2010. završila ECDL tečaj
  • 2003. završila seminar MEMOAIDS – edukacija vršnjaka u prevenciji HIV/AIDS-a za adolescente u suradnji s Centrom za reproduktivno zdravlje Klinike za dječje bolesti – Zagreb
  • 2003. završila program ”Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje“
  • 1996. – 1998. godine u sklopu Instituta dr. Williama Glassera završila osnovni i napredni tečaj iz Realitetne psihologije.

Dodatne informacije

Konferencije i skupovi:
  • 2018. Izazovi u radu s darovitom djecom i mladima; domaći znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem – izlaganje
  • 2011.-2020. Dani Ramira i Zorana Bujasa; domaći znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem – izlaganja
  • 2017. Jačanje kompetencije psihologa-rad s djecom s posebnim potrebama
  • 2017. Prevencija i liječenja poremećaja hranjenja : Novi pristupi i izazovi
  • 2013. Psihoterapija u liječenju poremećaja hranjenja: psihodinamski pristup i kognitivno-bihevioralna terapija
  • 2012. Raširenost nasilja nad djecom u obitelji i među vršnjacima domaća konferencija
  • 2011. Aktualna pitanja dječje i adolescentne psihijatrije i psihoterapije – simpozij
  • 2006. – 2015. Godišnje konferencije hrvatskih psihologa
Seminari: 2020. – 2021.
  • Pandemija COVID-19 i mentalno zdravlje djece i adolescenata
  • Upoznavanje karakteristike učenika u okviru profesionalnog usmjeravanja: Što kada nam nisu dostupni testovi i upitnici ?
  • Akcijska istraživanja u radu školskog psihologa
  • Zlostavljano i zanemareno dijete
  • Kako spriječiti nasilje u školi?
  • Kako postati djelotvorniji
  • Dani dječje psihijatrije “Maja Beck-Dvoržak”
  • Komunikacijske vještine
  • Problem ovisnosti
  • Implementacija preventivnog programa protiv seksualnog nasilja u školsku praksu
  • Ispitna anksioznost
  • Izostajanje učenika – uzroci i mogućnosti
  • Godišnji plan psihologa – stručnog suradnika
2015. – 2020.
  • Definiranje ishoda učenja
  • Specifičnosti palijativne skrbi u Dalmaciji: primorju, zaleđu i otocima
  • Rasprava o kurikularnoj reformi
  • Rehabilitacija osoba s psihičkim poteškoćama
  • 23. dani Ramira i Zorana Bujasa
  • Mladi i Zagreb
  • Prevencija i liječenja poremećaja hranjenja : Novi pristupi i izazovi
  • Jačanje kompetencije psihologa-rad s djecom s posebnim potrebama
  • Utjecaj društvenih mreža na razvoj hrvatskog jezika kod srednjoškolaca
  • Rad s darovitim učenicima XV. gimnaziji – izlaganje
  • Primjene pozitivne psihologije u radu s učenicima
  • Akcija mjerenja raspoloženja u sklopu 12. Tjedna psihologije u Hrvatskoj
  • Tko zapravo pobjeđuje?
2010. – 2015.
  • Unapređenje suradnje škole i drugih institucija u suzbijanju vršnjačkog i obiteljskog nasilja PISA 2012 istraživanja
  • Raširenost nasilja nad djecom u obitelji i među vršnjacima
  • Sastanak Županijskog stručnog vijeća za stručne suradnike i nastavnike psihologije Grada Zagreba
  • Opsesivno kompulzivni poremećaj kod djece i mladeži
  • Primjeri priprava za nastavu psihologije
  • Vrednovanje kao dio šireg sustava osiguranja kvalitete u osnovnom i srednjem obrazovanju
  • Teškoće učenika tijekom prilagodbe na srednju školu
2004. – 2010.
  • Kako spriječiti nasilje u školi?
  • Kako postati djelotvorniji
  • Dani dječje psihijatrije “Maja Beck-Dvoržak”
  • Komunikacijske vještine
  • Problem ovisnosti
  • Terapijski proces u dječjoj i adolescentnoj dobi
  • Projekt informacijsko – komunikacijska tehnologija u obrazovanju ICT edu (modul 1)
Projekti:
  • 2012. i 2013. izrada osnivačkih akata za Privatnu gimnaziju Marul
  • 2008.-2021. voditelj i/ili koordinator Tima koji koordinira rad na Projektu za darovite učenike XV. Gimnazije.
Članstva:
  • Hrvatsko psihološko društvo član od osnutka 1993.
  • Hrvatska psihološka komora član od osnutka 1993.